سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 23414
کل یادداشتها ها : 0
خبر مایه


125 

 

این قسمت باب میل همه ماست، چون دوست داریم هرچه زودتر دسترنجمون رو بگیریم. 

سایت در اول هر ماه پوینتهای شما را گرفته به جای آن به شما دلار می دهد در اول هر ماه میلادی پیغامی مانند پیغام زیر در حساب کاربری شما ظاهر می شود

 


به راحتی میتونین پولتون رو دریافت کنید. موقع دریافت از حساب شرکت ایران ایگولد استفاده میکنید.بسیار راحت. اصلا هم در فکر حساب باز کردن پی پال (بانک آنلاینی که این سایت(شرکت) و اکثر سایتها از آن استفاده میکنند) نباشید.

اولا یک نکته رو توجه داشته باشید که اگر شما با ثبت نام در این سایت (20 دلار 2 سورف) به درآمد 20 یا 40-50 دلاری فکر می کنید، پس اصلا ثبت نام نکنید! اما اگر به درآمدی بالای 200-300 دلار فکر می کنید به این مطلب دقت کنید!

به نظر شما اگر شما بتوانید از این سایت مثلا مبلغ 800 دلار درآمد کسب کنید آیا این مبلغ ارزشش رو نداره که 30.000 تومان از جیب بزارید و یک حساب پی پال باز کنید و 800 دلار رو برداشت کنید!؟

سایت های زیادی در ایران وجود دارن که اکانت وریفای شده (تایید شده) پی پال رو بین 20 تا 150.000 تومان بسته به مدت کارکرد به شما می فروشند. برای شما یک اکانت 20-30 هزار تومانی برای انتقال پول به حساب پی پال و سپس انتقال پول توسط اکسچنجر(exchanger، تبدیل کننده های ارز) های ایرانی کافیه!

بنابرین در ابتدا اصلا به پی پال و مسائل مربوط به اون فکر نکنید. و فقط به کسب درآمد فکر کنید و در آینده هر وقت که به درآمد بالایی در سایت رسیدید به یکی از سایتهای فروشنده حساب سر بزنید تا یک اکانت پی پال بخریند. در ضمن برای تبدیل ارز هم می تونید از همین سایتها استفاده کنید.
این را بدانید که چونمتاسفانه ایرانیها در حالت عادی و با ثبت نام شخصی از کامپیوتر امکان ثبت نام در پی پال را ندارند حرف از خرید اکانت و حرفهایی مثل این می زنیم. 

 

لینک ثبت نام:

register

آدرس سایت http://www.iran-gold.com/  

آدرس فروم http://forum.iran-gold.com  

این هم حساب پی پال شرکت paypal2shop@gmail.com 

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ